زیباترین سواحل چین برای تفریح و سرگرمی
زیباترین سواحل چین برای تفریح و سرگرمی

زیباترین سواحل چین برای تفریح و سرگرمی

Most Beautiful Beaches in China

 

 نوروز در راه است و هزاران مسافرین تور چین رهسپار سفر به سواحل برای لذت بردن هر چه بیشتر از ماسه و آبهای زلال هستن .سواحل سفید و نرم و دریای گرم و شفاف اغلب آن چیزیست که همه آرزویش را در سر می‌پرورانند. اما اگر در جستجوی چیزی متفات هستید، شاید بتوانیم آن را در این فهرست از سواحل عجیب به شما نشان دهیم.خط ساحلی قاره چین ، حدود 18000 کیلومتر هستش. بنابراین سواحل زیبا و شگفت انگیز زیادی واسه گذروندن تعطیلات داره.محبوب ترین و بی نظیر ترین سواحل چین که ما بهتون پیشنهاد میکنیم: سانیا، شیامن، جزیره پوتو، و بیهای هستن پس برای آشنایی بهتر با ما همراه باشین.


1. خلیج یالونگ (Yalong Bay)

خلیج یالونگ (هاوایی شرقی) یکی از بهترین سواحل چین هستش. دریای آبی و شن های نرم ساحل.اگه ساحل عمومی شلوغ بود، بهتره به ساحل خصوصی هتل خودتون برین.. بیشتر هتلهای بین المللی، در خلیج یالونگ واسه خودشون ساحل خصوصی دارن.در اینجا میتونین از آسمان آبی، آفتاب درخشان، هوای تازه، کوه های سرسبز، آب شفاف دریا، و مناظر بی نظیر لذت ببرین.. niceخلیج یالونگ، 28 کیلومتر از شهر توریستی ساینا رو در بر میگیره.. توی این ساحل درختای نارگیل و انواع گیاهان گرمسیری دیده میشه. برای تهیه بلیط هواپیما چین منتظر چی هستین؟



2. جزیره ووژیژو (Wuzhizhou Island)

جزیره وژیژو (اولین مرکز غواصی در چین) یه جورایی مالدیو چین به شمار میره.مناظر زیبا در سرتاسر جزیره، از پوشش گیاهی ناب و فوق العاده گرفته تا دنیای فریبنده زیر آب.در اینجا میتونین به غواصی مشغول بشین و دنیای زیر آب رو کشفش کنین.ساحل جزیره ووژیژو در جزایر هاینان، واقع در ساینا هستش.زیباترین چیز در این مالدیو چین، همین دنیای زیر آب هستش.. از فرودگاه بین المللی پکن به راحتی میتونین به اینجا برسین. یه جای عالی واسه موج سواری و صخره نوردی.



3. منطقه دیدنی بدایهه (Beidaihe Scenic Area)

منطقه دیدنی بدایهه (خانه تابستانی دولت) یه جای فوق العاده هستش واسه تماشای پرندگان.به خاطر آب و هوای معتدل دریایی، تابستون خیلی خنکه و زمستون گرم. اگه از گرمای هوای پکن در تابستان خواستین فرار کنین، این ساحل بهترین انتخابه.تو این ساحل میتونین رو ماسه هاش دراز کشیده و احساس آرامش کنید.




4. ساحل گولانگیو (Gulangyu Beach)

ساحل گولانگیو (باغ دریا) در جنوب شهرقی منطقه سیمینگ، در شیامن واقع شده.. این ساحل یکی از پر طرفدارترین سواحل چین در بین گردشگران و اهالی شیامن هستش.یکی از بهترین مکانهای چین که میتونین زیبایی طبیعی رو حسش کنین.دسترسی به این ساحل با ماشین یا تاکسی به راحتی امکان پذیره.در اینجا چندین مکان تاریخی توریستی وجود داره.هر چند نسبت به سایر سواحل چین، امکانات چندانی نداره.ولی جون میده واسه شنا.



5. ساحل تیانیا هایجیائو (Tianya Haijiao)

ساحل تیانیا هایجیائو در سانیا ، جنوب جزیره هاینیان چین، یکی از زیباترین و رمانتیک ترین سواحل چین هستش.این یکی از دیدینهای چین هست که باید توی اولویت بذارینش.




6. ساحل سیلور (Silver Beach)

ساحل سیلور در جنوب شهر بیهای، 10 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله داره.. این ساحل 24 کیلومتر از غرب تا شرق کشیده شده.. یه ساحل عمومی و یکی از بهترین سواحل چین به شمار میره.مزایای این ساحل شن و ماسه نرم و امواج آرام و آب تمیز و شفاش هستن. وقتی خورشید طلوع میکنه ، امواج مث نقره میدرخشن و نمای بی نظیر و خیره کننده ای بهتون هدیه میکنه.

 


7. جزیره پوتوشان (Putuoshan Island)

جزیره پوتوشان نه تنها فرهنگی غنی داره، بلکه سواحل زیبا و فریبنده ای هم داره.. و به "ناب ترین جزیره دنیا " هم معروفه.کنار دریا قدم بزنین و از صدای بی نظیر موج ها لذت ببرین.ساحل صد گام و هزار گام در حزیره پوتوشان خیلی معروفه.دنج تر از اینجا کجا میخواین برین؟





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی