ارزان ترین خیابان های خرید پکن
ارزان ترین خیابان های خرید پکن

ارزان ترین خیابان های خرید پکن

Going Window Shopping

خیابانهای خرید پکن بهترین مرکز سرگرمی و خرید برای شما و خونوادتون هستش تور چین نوروز 95 قصد داره شما را با ارزان ترین خیابون های خرید تو پکن آشنا کنه .تو این مکان ها اجناس به قیمت عالی به فروش میرسه البته ناگفته نمونه اگه قیمتشون پایینه کیفیتشونم عالیه. این خیابان ها جزو یکی از مراکز خرید پکن ثبت شده .در اینجا به معرفی محبوب ترین و ارزانترین مراکز خرید و خیابانهای پکن میپردازیم .


خیابان خرید چیانمن

خرید در خیابان چیانمن، یکی از محبوبترین مراکز خرید چین، یه تجربه فوق العاده هستش. چون تنوع کالا در اینجا خیلی زیاده.. از پوشاک مد روز گرفته تا لوازم برقی  و البته غذاهای سنتی چینی و سوغاتی های بامزه مث کفش و لباس پکنی.دوتا غذای خیابونی در اینجا عبارتند از داژالان و شیانیوکو.اونقد غذاها و تنقلات خیابونی در اینجا زیاده که میتونین یه غذایی متناسب باسلیقه خودتون پیدا کنین در ضمن میتونید سوغاتی های تور نوروزی را هم از این خیابان بخرید.



خیابان خرید وانگفوجینگ

قبل از اینکه به پکن سفر کنین، باید در مورد خیابان وانگفوجینگ ، یکی از ارزانترین مراکز خرید چین در پکن، اطلاعاتی داشته باشین.یکی از بهترین دیدنیهای پکن و یه مکان با تاریخی طولانی در پکن که باید توی اولویت قرار بدین.اینجا نه تنها بین ساکنان محلی پکن محبوبه بلکه پاتوق توریستا هم هستش.مراکز خرید بزرگ در خیابان ها هستن که هر چیزی فکرشو کنین، میفروشن.رستورانهای بزرگ پکن هم توی این خیابون پیدا میکنین.کافه ها هم معمولن توی زیرزمین مراکز خرید بزرگ پیدا میشن.مغازه های کوچیک هم در اینجا هستن که جون میده واسه خرید سوغاتی.



دهکده خرید سانلینتون

جوان و مدرن دو تا کلمه ای هستش که خوب میتونه این دهکده خرید سانلینتون رو توصیف کنه. که زیر نور چراغ های رنگارنگ شب، خیلی فوق العاده و شگفت انگیزه. شوی مد و لباس و اینجور فعالیت ها، در این مرکز خرید پکن برگزار میشه.. بعضی وقتا هم رقاصا و اسکیت بازار اجرای بی نظیری به نمایش میذارن.بیشتر برندهای محبوب در اینجا با تخفیف های فوق العاده به فروش میرسه.فروشگاه اپل در اینجا شعبه داره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی